Пошук

среда, 10 мая 2017 г.

Дегустатор: опис професії



Дегустатор — ґарант високої якості продукції, що виробляється підприємством. Кожний дегустатор працює у власному “жанрі”: дехто знається на каві та чаї, дехто — на спиртних напоях, дехто на сирах чи солодощах. Дегустатор оцінює продукт на різних стадіях його виробництва: сировину, напівфабрикати, готові зразки. А у виноробстві та у компаніях, що займаються купажованими чаєм та кавою, допомога дегустатора потрібна і при закупці сировини та розробці нового купажу. Дегустатор — людина, яка володіє вродженою здатністю відрізняти найтонші нюанси смаку та запаху. Навчитись чутливості неможливо, але якщо є вроджені здібності, то цілком реально їх розвинути. Дегустатори ретельно працюють над цим завданням, тренуючись у розрізненні запахів та смаків.



Відтінки смаку та запаху не достатньо просто розрізняти, їх необхідно і запам‘ятовувати. більшість людей відрізнить аромат лимону від яблука, а ось відрізнити, скажімо, лимон та лайм можуть далеко не всі. Для професійних дегустаторів це не проблема. Вони легко відрізнять навіть запах квітів після дощу, і їх же запах у спекотний день. І чим більша кількість смаків та ароматів в “архіві” дегустатора, тим більш цінний він як спеціаліст. Окрім того, дегустатори запам‘ятовують множину ароматів і запахів, які перебирають у рамках однієї дегустації, проводять їх порівняння, а також можуть запропонувати варіанти поєднання.
Щоб розвинути кваліфікацію дегустаторів, їх чутливість та сенсорну пам‘ять, потрібні два фактори — час та досвід. Цього потребує будь-який дегустатор, не важливо, що він оцінює: алкоголь, їжу, каву чи чай. Ні для кого не секрет, що вправний дегустатор вина на смак може визначити рік виробництва напою. За один рік такого вміння не набути.
Також дегустація потребує високої зосередженості. Потрібно вміти не витрачати зайву увагу на сторонні запахи, предмети, занадто яскраве світло чи голосні розмови. Окрім того, дегустаторам потрібно вміти підготувати до дегустації свої рецептори завчасно: уникати різких смаків та запахів за декілька днів чи годин до роботи. Справжній дегустатор не палить, не п‘є міцний алкоголь, який має здатність знизити чутливість рецепторів, не користується парфумами.
Однак задача дегустатора не обмежується потребою вибрати найкращий зі зразків продукту. Він повинен вміти проаналізувати кожний смак та аромат, описати його та кваліфікувати, тобто описати свої відчуття за допомогою системи професійних термінів.
Дегустатори оцінюють продукт не тільки на смак та аромат, нерідко задіяними у процесі дегустації виявляються й органи зору, слуху, дотику. Наприклад, при оцінці чайного листя, дегустатори внюхуються в нього, оцінюють його на дотик, прислухаються до шурхотіння. Потім приглядаються до кольору завареного напою, і лиш потім пробують його на смак.

1 комментарий:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ОтветитьУдалить